info
Sentimentul de multumire este impedimentul perfectiunii! Adrian Chereches

Creatie

Branding

@BRANDING

Servicii Oferite: #brand, #logo, #design


Brandul este despre cine esti, nu despre ce spui

In primul rand, haideti sa ne reamintim ce este un brand.
Mai mult decat un logo, un slogan sau o campanie, un brand este o promisiune indeplinita. Brandul nu mai inseamna doar marketing; inseamna sa construiesti alaturi de clientii tai o anumita reputatie si apoi sa gestionezi perceptiile despre ea prin actiunile pe care le faci. Asta inseamna ca brandul tau poate sa fie perceput favorabil sau nefavorabil, in functie de cum interactionezi cu “ecosistemul” din care faci parte si de cat de activ ai gestionat acel brand.

O strategie de brand este, in esenta, o platforma care ghideaza fiecare aspect al afacerii.
Ea trebuie sa faca in asa fel incat brandul sa corespunda celor 4D: dorit de consumatori, realist de livrat de companie (eng. deliverable), distinct fata de concurenta si durabil in timp. Este un model care iti spune atat cum trebuie condusa afacerea, cat si cum trebuie sa arate fiecare interactiune a clientilor cu brandul.

Din moment ce brandul inseamna in mod inerent construirea unei reputatii, nu exagerez daca spun ca strategia de CSR tine de construirea unui brand…nu de filantropie sau programe comunitare. Acestea din urma sunt doar unele dintre tacticile care trebuie atent identificate si adaptate pentru a obtine rezultatul dorit, respectiv o reputatie clara, coerenta si credibila in ochii publicului, care sa stimuleze preferinta si loialitatea de brand.

daca doriti sa vedeti portofoliul nostru in domeniu de branding va invitam pe pagina noastra de FACEBOOK